----....,,,,****

Grattis till faster som fyllde år igår :)

Jag hade en sån skjukt konstig dröm . .  Men så väckte Peter mig så jag fick inte veta så mycket av den ;p Haha.
Så jag har nyss vaknat och funderar på att hoppa in i duschen. Mina fötter har somnat och älsklingen väsnas med någonting . .  Ikväll Vet jag inte vad som händer, ska kanske ringa till flickorna ? :)
Igår var jag iaf med Sara ( Har saknat henne så ). Vi tog hennes nys lilla häst och red ner till piren där Dennis mf var . ( Sara red jag gick ) ;p. Sen så tog vi oss en tur ner dit igen fast då gick vi med hundarna, sen så åkte vi hem till Arbrå och käka på kiosken sen gick vi hem till Dennis och laga mat åt Jimmy. Haha ganska starka makaroner, massa grillkrydda på sen så hälde Sara ketchup i Jimmys öl, och det var nog inte så gott för han spottade på golvet och vi skratta för fullt ;) Haha  ! Sara åkte med nattbussen hem och jag gick upp och la mig :)
 image18
Gammal bild. (Sista April)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0