City Festen / Stockholm

Igår var vi på City Festen , var inte så roligt för vi gjorde liksom inget, fast det är bara skoj att träffa folk : ) På Tåget hem hade vi kul , världens fjortis hej av mig ;p Haha. Kom hem kvart i fyra gick och la mig men somnade inte först vid halv fem tror jag så ringde faster och väckte mig halv åtta . . HU ! Så stack vi till Gefle och hämtade Fredrik sen så åkte vi till Stockholm. Syskona Ceder sov :D Träffade pappa , Linus Erika & Edwin på gallerian där vi skulle äta och sen var det dax för dop. Jag satt och höll i Edwin och han började skrika efter ett tag , och den dumma prästen slutade läsa så då började alla kolla på mig och Edwin ist . . Fast han skrattade lite också : ) Sen skulle vi käka tårta, fast jag gjorde inte det jag tycker inte om. [ Ovanligt ; ) ] Så efter nån timme åkte vi hem. Ganska skönt att komma iväg här ifrån men var så jäkla trött ; p 
                                                                                                   

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0