Diggiloo ! :D

image19

Gud va bra dom va  ! Helt otroligt. Benjamin vilken sötis kunde verkligen inte sitta still ;) , Molly sån otroligt fin röst :) , Långa Lasse så störtskön , ;) , Alla andra var också ortoligt bra, många skämt som jag inte hann med på men alla skrattade ju för fullt så dom måsta ju ha varit bra ! ;p  Jag och Jennifer fick VIP pass av pappa, ;) Sen så åkte jag med artisterna hem till Arbrå, tack vare pappa :)  Det var en jätte rolig kväll iaf :)


Idag jobbade jag matte sen så drog jag till Orbaden där alla var, åkte hem och kollade på One tree hill [ Det har börjat igen, så otroligt bra ! :) ] Senare på kvällen åkte Jag , Jejje & Cissan och kollade på dåliga Arbrå när dom förlorade ;) Så nu ska jag och Peter mysa och kolla på film :) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0