Seg lördag . .

Så nu har jag klarat av tre dagar på Mediaprogramet, helt okej faktist tror att det kommer att gå skit bra faktist : ] Man kan ju alltid hoppas : ] Jag pratade först inför hela klassen, [ jag hatar att prata inför hela klassen ] kännde mig stolt ; ] Haha .
Så igår kväll kännde jag mig dålig, tror att jag börjar bli sjuk och det kan jag ju inte nu när jag ska åka utomlands : ] Jag , mamma & peter kollade på film, jag somnade eftersom att jag var så trött efter dom tre skoldagarna plus att en förkylning kanske var på väg . .   Polisen åkte också förbi, det var nåt i grangaraget eller nåt oxkså hade nån slagit sönder en runta på ICA .  Så jävla onödigt ! Inte konstigt att man inte vågar gå hem på kvällarna . .  Usch !
Idag har jag bara slappat, kolla på tre One tree hill avsnitt ( love it ! ) så nyss kom vi hem från mamma, har suttit och käkat lite där .  : ]  Så ska vi väl ta och trypa ner i sängen, håller på och somnar här ; ]  Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0