Sommar & Sol

Nu har det riktiga sommarlovet börja, eller igår kanske ` : ) För nu när all semmester är slut så börjar den underbara sommaren = ) hihi . Legat på Orbaden i två dagar nu, soft :) Lite kallt  i vattnet med det funkar .
Imorgon blir det ingen Orbaden för då blir det att plugga matte, lägger väl mig ute på gräsmattan om det är fint väder [ Nån sa att det inte skulle bli det ? ] . Så på Torsdag kanska jag ska på IKEA , måste prata med Papi först : )
I helgen är det ju City festen, blir nog att jag åker ner på Lördag. Så på Söndagen ska man upp tidigt och åka till Stockholm på lillkusins dop. Om det blir nåt .
Nä nu ska jag käka sen så kanske jag måste kolla lite på matten igen, fast jag fattar ingenting ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0