Tillbaka till hålan

I Tisdags (Igår) åkte jag & Peter till Falun och hälsade på Pappa , Erika och Lillebror . 
Var lite barnvakt åt Edwin idag så att Erika fick pyssla lite i hemmet .  Gick och köpte glass, men det tyckte inte lillebror va så roligt, har aldrig hört han skrika så mycket . . Så badade jag lillplutten men det tyckte han inte heller om, vi kom på att han var jätte hungrig idag, typist ! :p Sen satt vi och mös med han i soffan medanst han halvsov. Jag älskar min lillebror <3 
Pappa körde hem oss till Arbrå och tog med sig andra lillebror (Linus) tillbaka.

I helgen kanske vi ska på IKEA och kolla lite (håller på att göra om i lägenheten) ,  sen på söndag kanske jag ska med Pappa , Erika och Edwin på digelo i järvsö på söndag och kanske sova hos faster på natten :)

Han är världens sötaste ! :) 
image15 

Syskonkärlek <3
image16

Syskonkärlek <3
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0