Usch !

Usch och blä jag börjar bli sjuk, jag som ska åkta utomlands på Söndag ! Kan inte vara sjuk då heller . .  Är lite snorig och har ont i huvudet & är lite illamående ibland . .  Men tyvärr så måste jag till skolan iallafall, kan ju inte missa två veckor irad för då får jag inte bara lite att ta igen . . !  Men jag ska väl gå och lägga min vid nio halv tio så att jag orkar imorgon måste ju bli frisk , annars blir ju pappa ledssen om han har ett till sjukt barn. Haha . 
Fast gårdagen var lite bättre än den här dagen och här kommer den :

Åkte hem tll Sara vid tre typ, hoppade studsmatta med henne och My medanst Magnus och Tom spelade boll med hundarna ( Ville & Peggy ) . Sen drog vi på macken och köpte nya tändare och åkte upp till stallet för att hämta en jacka och kolla på Pontus med sina häst kamrater.  Sen satt vi på Vallstaskolan och gunga gungbräda men såklart så ledsna vi på det med så vi drog hem och drack cola och då var det på flugor som parade sig ! Äckligt !  Efter det så gick vi ut til hagen och jag vågade gå in där , ett plus för mig ; ) Sen stog jag faktist och höll i saras Shettis Ronja medanst hon sprang och jagade Piast . Så tog vi en promenad med dom bort till pumphuset och vände och allt gick jätte bra. Så kom vi hem så sa Sara : Piast brukar vara rädd för den där och hoppa till.  Vi fortsatte att gå en meter så gör Ronja ett skutt nästan på min fot, hon blev ju rädd för den där saken som Sara pratade om . Haha ; ) Sen drog jag upp till Jennifer så åkte vi på kiosken och käkade glass ; )

Så idag hade jag ju ingen bra dag . Men allt kan ni ju inte få veta :p
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0