Friday!

Soft nu äre fredag igen :D Och såklart så blir det bandy ikväll ;D  imorgon sticker jag och eew till järvsö och tar vårat första åk, haha det kan bli roligt att se ;) Så tar vi med oss Claris och JENNY med såklart :D Fast jag ska dock inte bara åkamed dom, har lovat Magnus med, och då får han nog se när jag stupar framåt eller bakåt! HAHA ; Nä jag längtar som fan! och pappa betalar mitt årskort och det tycker jag är väldigt snällt och bra :) Hihi. Han har nu tagit med min yngsta kära lillebror tillfjällen och där åker dom pulka, fick en söt liten bild idag :) Min äldsta kära lillebror kanske skulle åka dit till nyår :) och min kära storebror han håller jag inte reda på, han klarar sig själv hoppas jag :) Haha.
Har inte brstämt nåt till nyår än, kanske följer med Jennifer och dom till Bolläs, får se vad som blir :) Nästa fredag är det en stor dag, MARRE BLIR 18! Hon ska få en sån fin present av mig och Jejje, super glad kommer hon att bli ;) Hehe..

Nä nu ska jag dissa datan, hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0