Seg tisdag,

Vi kom till skolan vid åtta som vanligt och märkte snabbt att vi inte skulle ha någon engelska, vi kom till skolan TVÅ timmar förtidigt!!!!! Så jag, Jenny, Adde och André åkte lite buss och skulle gå på MAX, som inte var öppet.  Dagen började ju inte så väldans bra. Så nu är det matte prov som gäller sen så ska vi kolla på en kort film på svenskan, hårga (stavning) filmen!  Sen tror jag att jag och jenny ska "fota" nere på stan, HAHA :p 
Ensam hemma idag, det är alltid lika roligt! :D

På fredag ska jag och Sara på tranan, plus lite fler folk :) Det ska bli superroligt! :D Sen på lördag blir det nog bara att slappa, hoppas jag iaf ;)

MATTE NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0