-

Idag har det tydligen varit jätte varmt fast jag märkte inte det, fast jag sprang faktist runt i min nya prickiga kläning ;) haha. Så var jag och Peter ute och gick en sväng sen har jag bara strosa runt. Var hem till mamma en sväg och käka lite och kollade på teve. Ska ta och sova hemma där i min säng i veckan, saknar den :p Var upp till Jennifer en sväng med kollade på teve sen bakade vi kladdkaka, och den blev väldigt kladdig ;p haha. Så pratade jag lite med ewe med, hon hade haft det sjukt underbart på Metallica, =) hihi.
Får se om vi sticker på våran moppesemeser imorgon, en moppe har gått sönder :/ Så vi får se, vi har inte ens bestämt när vi ska åka eller nåt. Dålig stil av oss ! Så vi får se vad som händer, vi kanske kan lösa det :)
Tror att jag måste gå och lägga mig nu om jag måste upp tidigt imorgon.

Hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0