Borta bra men hemma bäst

Nu har vi kommit hem från våran moppesemenster . Väldig mysigt bara att alla inte var på topphumör hela tiden men va fan man överlever :) Men jag hade en sån otrolig hemlängtan, efter min underbara !  Somnade fyra varje natt kunde verkligen inte sova före det . . Jobbigt. . 
Igår tog vi en sväng ut på sjön med båten så när vi skulle åka hem så hävde ju Lina sönder ena åran ;p Haha. Vi fick in den på land så satte vi  fast den där :) 
Vi hade ingen mottagning ! Det var väldans jobbigt så vi hävde sönder marres tröja lite och tog snöret ur den och knöt upp mobilerna, smarta allihopa :)  Men nu är vi hemma och det är ganska skönt, visst det kan vara skönt att komma bort men jag var verkligen inte på hömör först sen tappade jag det lite då och då undertiden med. Men nu ska jag nog vara hemma ett tag och bara mysa med Peter, 11 månader idag :)  Så jag ska gå och hjälpa han hem från totte snart så ska vi bara mysa, Han & Jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0