Fritz & Frida

Jag har alla Pelle Svanslös avsnitten (Fråb julkalendern) och dom är så bra : ) Älskar att kolla på sånt och teknade filmer, jag är fortfarande liten ; ) Då är det ju ett par som heter Fritz & Frida och har en pojk som heter Fridolf och en flicka som jag inte vet vad hon heter och en bebis i vagnen och en i magen. :P Haha.

Igår var jag till Bollnäs och åkte lite bil med Lina , Jennifer , Eva , Tony & Peder eller vad han hette ( Han körde ) . Sen åkte vi med Linas Joel hem till hålan. Så gick jag upp till lägenheten så hör jag nåt ljud utanför, då är det en kille som står och sparkar på grannens bil [moget].  Sen åkte jag , Peter & Linus hem till mamma och sov där. Vaknade av att farfar ringde och skulle kolla om jag ville med till Falun över dan men jag hade ingen lust . . 
Ska ringa pappa nu och sen ska jag kolla på Pelle :)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0