Gårdagen

Först så var vi ner på yran och kollade lite men mitt och Jennifers lag spelade inte . (Bruks) Haha. Så det var inte så roligt för det var ju inte så många lag som man kände som spela . .  Men så åkte vi hem och gjorde oss iordning lite så var vi hemma hos Marre och när jag om in innan för dörren så fick jag så ont i huve ! Åkte nio tåget ner och åttan upp till sävstaås, vi gick in och träffde lite folk så fick LillSara för sig att hon , Lina & Jag skulle åka virvellvinden (Vet inte hur den stavas ;p) och det var fan inte roligt började må illa som en gris och min huvudverk gick ju inte bort av det . .  Sen så fortsatte vi att springa runt så träffade jag storebror och pratade lite med han sen var det dax för TAKIDA . Min ben höll på att vika sig och  mitt huve bara värkte så frös jag som bara den så jag och Britta gick in i ishallen så kom Sara och la sin iskalla han på min panna ( Det var väldigt skönt mot min huvudverk). Vi gick ut till bussen och det blev fullproppat i den, kom kunde faktist ha satt in en till buss . .  Kvällen var väl lyckad bara att huvudet höll på att sprägas . . :/ Får se om jag drar dit idag är så trött i hela kroppen, fast våran lärare ska ju dit så jag och Sara kasnke måste dit då ;p haha.
Nä nu ska jag nog och lägga min igen. Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0