Hejdå !

Nu sticker jag från den här jävla skvallerhålan ! För här har folk ingenting att göra än att skacka om andras liv, det är aldrig nån som snackar om sitt eget patetiska liv ! Så nu sticker jag härifrån i några timmar, ska bli skönt !  Så nu sticker jag hem till min bebis och kommer tillbaka imorgon, fast det blir en liten besvikelse att komma tillbaka för ingen har väl blivit ren i munnen igen . . suck . . 
Vill att det ska vara september nu, åka utomlands fyfan va skönt det ska bli . Att bara komma bort härifrån på riktigt ! Ta nya tag eftersom att skolan börjar och på Bollnässkolorna går det tydligen mycket snack om min familj om folk inte har slutat snacka om det då, man kan ju alltid hoppas :) Har folk inte det så behöver jag ta nya tag för att orka med allt .  Fast innan jag börjar oroa mig för det så måste jag komma in på en linje först, skulle jobba lite matte nu när jag åker bort men jag glömde boken hemma, osis . .  Klarar jag inte det där jävla provet så börjar jag fan grina och jag har aldrig grinat för mattens skull förr . Men det kommer aldrig att hända, för jag kommer att klara det där provet och jag kommer komma in på min linje och allt kommer att bli bra ! Det lät mer som mig ;)  
Det är ju inte långt kvar tills skolan börjar igen, fem / sex veckor kvar, suck . .  Har bara legat på stranden EN gång, EN jävla gång och förra året låg man ju där nästan hela lovet. Jävla skit sommar . .  Jag som köpte nya sommmar kläder - men får jag nån andvändning av dom, NEJ . Det suger . . 
Som sagt om en timme sticker jag och då ska min lillebror få dom här snygga skorna som storasyster har köpt ;)
image10 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0