Hu,.

Inatt sov Jennifer hos mig : ) Kollade på 10 orsaker att hata dig också började vi prata om handbollen så vi kollade på en film som pappa har filmat när vi spelar en match i sundsvall. Vi sög verkligen !  : / haha. .   Så idag vakande vi tidigt och käka frulle & kolla på våra bästa år eller jag kolla och Jennifer försökte somna igen, så knäppte vi på en film när teven var slut och det blev, Pocahontas (Har inte en aning om hur det stavas) så bara slogs teven av och vi hade inte ström i hela huset, det var en kille utaför som knäppte av det för att han skulle byta nåt ;p  Vi gick ner och spelade lite kort och sen drog vi ner på byn och köpte en glass.  Så drog Jennifer hem och jag gick upp till lägenheten. Fast jag ska hem nu och kolla på 7 himlen . [ Har kollat på det i två år och jag måste fortsätta. ; ) ] Sen ska jag upp till mormor och käka lite. Var meningen att jag & Faster skulle åkta till pappa imorgon över dan & Peter ville ocksåfölja med men så blir det inte för faster är sängliggande . . : / Skit tråkiigt !  Så nu dar jag hem och kollar på teve.

Hejda. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0