Ilskan kryper sakta fram . .

Snart kokar jag av ilska ! JAg blir så jävla less på allt jävla skit snack ! Kan folk inte bara hålla käften om sånt som dom absolut inte har med att göra ?! Mår ni bra av att veta & Snacka om det eller ? För jag snackar inte om det så jävla mycket för jag mår dåligt av det  och sover dåligt om nätterna men ni som snackar om det måste ju må så jävla bra och sova så jävla underbart . GÖR NI DET ?! , VA ? Jag fattar inte ens varför ni ska veta ? Vad får ni ut på det ? Men eftersom att ni tycker att mitt liv är så jävla dåligt och era så perfekta varför lägger ni ner tid på mitt och inte på erat ?!  Jag bryr mig inte om era och jag vill inte att ni ska bry er om mitt !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0