OC/Harry Potter/Metallica !

Idag har jag kollat på tre OC avsnitt, jag älskar dom ! Men det börjar ju gå mot slutet på teven nu igen, tråkigt. Får väl ta och fixa alla avsnitt sen :) hihi. Fast idag har jag gjort fler saker än att kolla på oc och sjunde himelen. Jag jobbade lite matte idag, men det var så tråkigt . .  Så var jag och Jennifer på kiosken och käkade glass sen drog vi och tanka för vi känkte åka lite så åkte snuten förbi två gånger så började det regna så det var ju inte så roligt . . Men det slutade ju efter ett tag så då passade vi på att åka hem. Så snart kommer Peter så ska vi mysa och käka godis ;p Ska nog försöka lägga mig tidigt för jag och Jennifer ska ju till Gävle imorgon och kolla på Harry Potter och Fenixorden . Roligt :) Sen på kvällen vet jag inte vad det blir faktist, kanske mysa med Jennifer då :)
Lyssnar på Metallica LIVE nu ;) Pratar med Marre i telefon, hon EEW & Jenny är där ! :D
Nä nu ska jag lyssa vidare sen ska jag kika på teve :)
Biljetter till Harry Potter ;)
image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0