Söndag

Igårkväll vart det Torön en sväng med Peter , mamma & Annika. :) Kom inte i sängen först vid sex ! Illa. så det var jätte jobbigt att kliva upp imorse . . HU !  Så nu snart ska jag , Lina & Jennifer ta en glass :) Tjockisar är vad vi är ! ;)
Pappa skulle tydligen skicka ett paket hem hit till mig, vill veta vad det är han vägrar att säga . . 

VET NI VET NI VET NI ? EWELNA HAR KOMMIT HEM ! Fuck vad jag har saknat henne. .  Men nu är hon här igen och min desutom ;p hihi. så snart drar vi till Falun igen, shiiit roligt ;)
Snart ska jag ut på promenix med Lina :) Måste prata av oss lite ;) längesen jag var med henne så det blir nog skoj =) Hon är ju en liten barndomskompis som jag mister kontakten med lite nu och då, men det fixar sig alltid ! :D
Så nån dag ska jag vara med Ewe & Lina för det var också länge sen . Mig , Ewe & Lina klår ingen !
image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0