Sova ?

Är så trött, men jag kan inte sova. Why ?  Sängen ser så skön ut men det går bara inte, har inte somnat före ett någon gång på sommarlovet. Suck . .
Idag hade lillebror Linus uppspel i golf, tro det eller ej men han klarade det :D Grattis plutten . <3 Han följer familjens fotspår, det gör inte jag. Jag har mina egna :)
Å imorgon ska jag på stan och handla lite saker igen, får se vad det blir. Ett nytt diadem (kan vara stavfel ;) ) måste jag ha utifall mitt går sönder som jag har en känsla att dem gör . .  Kanske en ny väska. Får se om vi har peningar ;p  Och imorgon ska jag få masage med, ska bli så skönt :) Har inte blivit riktigt masserad på över ett år. Dålig stil av mig. . Har så ont i nacken och hela ryggen. Jag sitter med ryggen böjd och det ska man inte göra har marre sagt till mig men det är inte så lätt att sitta rak i ryggen efter alla år liksom. Men jag gör det när jag kommer ihåg det. Så tack till marre för att hon lär mig saker ( Fast jag förjer dom inte så ofta ;p ) haha.  
Nu har iaf Edwin fått sina nya skor, fast dom va jätte förstora det ser ut som att han har clown fötter ;) Men han var ändå så söt i dom. Så flinade han första gången åt mig :D Han är väldigt charmig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0