Edwin

Mysbarn är vad han är ! Han satt precis och sov i min famn, fast måsta lägga tillbaka honom så jag kunde skriva lite :)  Han vill egentligen inte ha nappen, jag tror att han vill ha tummen. Som mig ! ;) haha.  Men han är faktist min ögonsten !  Nu tittar han lite försiktigt med sina småa ögon, så söta :)  Han har sovit i flera timmar nu, utan mat och han gnäller ingenting. :)  Edwin Per Micael  . Fast han skulle heta Agnes Rebecca Tuva eller nåt sånt om det blev en tjej :) Men ikke, vilken tur :) För jag och Peter ska få en flicka Zelda Pipi Magie Ceder. Killnamn Luzifer eller slash haha ovanliga namn ;p Zelda är för att Peter älskar Zelda spelet Pipi är för att morfar kallade mig det och magie är för Margareta (Jag, mamma mormor och peters mamma)  och bebisen i simpsons ;) Luzifer är nåt jag kom på själv, eller inte helt själv men a ni fattar och Slash är ifrån  Guns´n roses ( Peters idol)  Väldigt söta namn tycker jag :)

Nä nu ska jag ta och väcka pappa så att lillpojken kan få gå upp och sova i sängen och inte ligga kvar i vagnen i mitt rum :)

Älskar dig Peter <3 God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0