Falun

Nu sitter man här igen, i Dalarna. Är och hälsar på min pappa och min nya lillebror. Han är väldigt söt när han sover men just nu skriker han bara, väldigt irriterande. . Är inte så van vid sånt.  Första gången jag träffar han idag, jag höll hans lilla hand.
Jag åkte hit idag vid tre men kom inte hem till huset först sex tror jag, var upp och hälsade på lillebror Linus, han är på innebandy skola. verkar vara väldigt roligt :)

Jag saknar redan min älskling ! Fast vi ses ju imorgon igen men jag är inte van att vara utan dig . . Får sova ensam i sängen inatt. Trååååkigt !

Kanske skriver sen . .

Så nu har jag ätit, sen satte jag mig på golvet och hade Edwin i min famn. Han somnade . .  Han har ett gulligt huvud som ser ut som ett ägg ;)  Han skriker också som en tjej, lite irriterande faktist. Men han lär sig väl nån gång :)

Nu har jag käkat lite godis, också tänkte jag käka glass nu. Måste passa på medanst det finns eller hur ? ;p
Sen hoppas jag att lillpojken kan vaka igen så att jag får mysa med han lite nu när pojkvännen är hemma . . :)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0