Lördag

Igår var det väl inte så jätte roligt nere på byn eller vissa stunder va det ;) (när Linda rammla av cykeln) haha.  När nästan alla hade gått hem så blev det ju bråk . .  Menmen :)
Ikväll blir det nog bara filmmys med Peter :) mysmysmys !  HAr jag sagt hur mycket jag saknar Eew ? SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET ! :) 

hej då .

Nyss kikat på film , Rosa the movie ganska bra faktist ;p (Jag älskar barn filmer)  Så nu blir det väl inte så mycket mer än att sitta vid datan lite och sen blir det sängen =)  Fan jag har inte så mycket och skriva . . har ju inte gjort nå idag, jo varit på corner och käka, lite gott :) Imorgon blir det att jobba matte, jag fick inte G så jag ska jobba över sommaren för att göra prov så jag kommer in på en linje, lite sugit men va fan jobbar ju inte varje dag och när jag jobbar så gör jag det bara i en timme, fan Lina är på engslunda med gammlingar flera timmar och i två veckor ;p haha.
Imorgon kommer Lillebror Linus hem :) Han har varit hos pappa hela veckan. .
Ska nog ta med mig Peter och åka till Falun nån dag, måste tillbaka till min lillebror Edwin :)image6

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0