Skoldag

Idag började skolan igen och det var ju roligt :) Jag har en sån bra klass så det är roligt att gå i skolan nu :D Hihi.

I Torsdags så bowlade vi och jag lyckades såklart kasta klotet bakot också kom jag näst sist ;p Haha. Sen på fredagen var jag, Jennifer och Cissan hemma hos mig och kollade på film och sjöng singstar ;D SKitroligt. Så väckte cissans telefon oss kl 11 på lördagmorgon och då var det lucia skiten som ringde och sa att hon var kandidat :D Fast jag och Jennifer var lite oroliga för vi ville EJ vara med men som tur var så ringde dom inte till oss :D På lördagen blev det mys med pojken och lika så igår med :]
Nusiter jag och käkar Kindermaxi och väntar på att peter ska sluta prata i telefon med pappa sin :)
Och det är bara bra i min mun för er som vill veta, inga problem alls. Superskönt :D image33
Jag tycker min älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0