A jag heter Frida.

Igår var det ett år och två månader, tänk vad tiden går fort när man har roligt :D  I LOVE YOU BABE !



Idag var det verkligen en seg dag, först satt vi och lyssnade när Karin pratade i en timme sen gick jag, Jenny, Dennis, Adde och Emil ner i gångarna och härjade. Sen var det bara att sätta igång och jobba . . Det blev lunch och Jag & Jenny gick och åt när vi kom upp såg vi att mitt tangentbord låg i trappen, jag skulle få ett nytt :) Sen slutade jag, Jenny och Jennie för vi var klar eller jag och Jenny trodde att vi var det med det var vi tydligen inte :p Haha.
Och fryser gör jag, det är jobbigt jag vet . .  Imorgon ska jag och pappa till tandläkarn sen så åker jag med och hälsar på min lillasötalillebror ! :D
Nä nu ska jag ta och plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0