Äntligen över.

Vaknade kl 6 i morse och gick upp och duschade, var inte ett dugg nervös inför dagen. Klädde på mig och när pappa skulle sätta fast första plåster så kom det lite rädsla, men den försvann fort. Vi åkte till Gävle och såklart så somnade jag i bilden :p När vi kom fram så fick vi gå in i ett rum och prata med en sjukskörteska (stavning) och då kom dom första tårarna. Sen fick jag ta på min en psyk tröja typ, :p Dom stack in en kanyl i armen men det kändes igen eftersom att det var bedövad av plåstret. Så fick jag en Nalle, Max heter han :]  Sen söv dom ner mig, lite läskigt . .  Sen när jag vaknade så var jag helt borta tydligen . . Så jag somnade om och när jag vaknade mådde jag mycket bättre, fast jag hade blod runt hela munnen . . Så nu sitter jag hemma och mår hyfsat bra, jag är bara så jävla trött ..
Och imorgon är det min födelsedag och då kanske Jenny, Britta och Jennie skulle komma och gratta mig, hoppas att dom gör det ! :D Hihi.
Nu ska jag vila och sen blir det IDOl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0