Falun

Idag var jag till tandläkarn och fick nå skit i gommen, jag kan inte äta för att det fastnar i den plus att det gör lite ont i tänderna, det går nog över tills imorgon, hoppas jag.  Ikväll var jag barnvakt åt Edwin först gick det bra fast han är förkyld och har ont i magen, så då skrek han och ville absolut inte ha mat men han somna ganska snabbt. Så nu sussar han så sött :] Han vaknar nog vid 00.00 igen ;p Wahaha.  Kollar på idol med, brukar inte göra det men ikväll blev det så :] Men SAM ska UT NU ! Han är så kass . .  Uscha !  Juryn vill att han ska ut och jag håller helt klart med ! Faaaaaaaaan han sitter säkert fyfan . .
Imorgon ska jag på stan och köpa byxor :D behöver verkligen nya ! Jag har mina favoriter :] Har sånna hemma men dom är ganska sönder, haha! Också vill jag ha nya skor har hittat ett par, 750 kr. Ska fråga pappa om han kan lägga ut hälften :] Justja nu är det bara åtta dagar kvar tills jag fyller år ! och då är det dex fast jag kan nog inte gå tråkigt nog . . Ska ju dra ut massa tänder den 26, dan före min dag det är lite tråkigt . . Men det är sånt som händer ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0