Födelsedag

Idag är det min födelsedag, det känns verkligen inte som så. Min vänstra kind är stort som ett berg. Inget gör ont men det suger ändå. Jag kan inte bli glad idag, fick skor och pengar av mamma idag men jag kunde inte flina och vara glad fast jag var det!  Jag hoppas verkligen att det går över .. Så nu behöver jag typ 4000 kr, för jag måste köpa min mobil SJÄLV ! Jag kommer leva med min mobil i hela mitt liv och alla kommer klaga på att dom inte hör mig, men vad ska man göra om ens lillebror får en ny mobil som inte behöver en och jag som behöver en fick ingen och det suger ! Får väl önska mig en till jul och om jag inte får en då då skiter jag i nån jävla telefon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0