Måndag

Nu har vi höstlov igen, tiden går så jävla snabbt. Det är både bra och dåligt.
Jag har inte haft nå ont i min mun efter operationen men ena kinden svullnade ju men det håller på att gå över som tur är. Så nu hoppas jag på att mina tänder ska flytta snabbt på sig så att jag får ta bort den här jävla tandställningen och få se ut som folk igen. 
Igår fick jag nå ryck och ville klippa lugg så mamma gjorde det på mig :] Hihi. Jag ser liten ut men vafan man vänjer sig ;p
imorgon kanske jag och Jennifer ska åka till Gävle och handla. Superbra ! :D
Kläder
Present till lillebror
och mer kläder
Kommer säkert hitta jätte mysiga bebiskläder med som jag kommer att köpa, det är så mysigt med bebisar ! :D

image31

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0