Skolan

Nu har jag gjort klart mitt intervju arbete. Det kanske blev ganska bra iaf :) 
Nu till det dåliga : Jag har en sån fruktansvärt mensvärk ! Och jag kan nog inte åka hem heller för då kommer jag ännu mer efter . . Vi får se hur jag gör . .  Jag har laddat upp lite blider från Turkiet på Bilddagboken nu , http://www.Fridaceder.bilddagboken.se 
På lördag ska jag och sara troligen vara barnvakt åt min lillebror :D Så roligt det ska bli :) Erika ska på nåt och pappa ska spela match så då måste jag ju passa Edwin och det gör jag mer än gärna ;D 

Jag tror inte att jag kan sitta still nå mer nu , måste röra på mig så att ag får bort min onda värk . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0