Trött.

Nu är jag helt slut efter skolveckan . . Blir nog att lägga sig tidigt kväll om jag ska orka upp imorgon för då ska Jag, Eew & Marre till Gävla och köpa skor ( Iaf jag :p ) Och igår var jag hos tandläkaren och fick "snoddar" Mellan två tänder eftersom att jag ska få tanndställning ( igen ! ) Usch ! Så den 26/10 ( Dan före min födelsedag ) ska jag sövas ner och dra fem tänder, tror jag :p Så jag missar nog troligen dex den dagen . .   Nog om tandläkarn för jag är rädd för dom !

På söndag ska jag till Falun igen och knäppa nåt kort med mina bröder . Jag vet den låter som pappa & Erikas idé och det är det :p
Men nu måste jag faktist plugga lite så att jag slipper det imorgon ;p Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0