Cause I'm crazy!

Fredagen blev att jag och Sara först kollade på fotboll, Vallsta - Bogården. Så klart så förlorade Vallsta med 2-3 och jag måste bara retas lite med Adde. Hihi. Sen så spenderade vi kvällen hos Mange med dom där, mycket trevligt som vanligt med några små förändringar. Haha!

Idag har hela jag skakat, pyttelite bakfylla. Så har jag plockat ihop på rummet det såg hemskt ut! och såklart tagit en dusch.
Läst Kissies blogg, hon är seriöst pinsam men jag kan inte låte bli att kolla där ändå. Eller hur Brittisis? ;)

Ikväll kommer Britta och Jenny hem till mig, så får vi se om Sara skulle kika förbi utifall hon var rastlös. Haha. Så kanske vi ger oss ut på ett äventyr, jag gruvar mig lite. Men vi lyckas alltid med det bästa!  Så åker Jenny hem med nattbussen och Britta sover kvar med mig, hon längtade så mycket efter mig säng, haha jag säger ju det den är skönast! Sara åker nog också buss hem fast åt andra hållet än vad Jenny gör.
Hoppas på ännu en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: B

pinsam, minst sagt.

2008-04-20 @ 01:07:13
URL: http://brittawikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0