Hate to play the victim

Idag är det strålande väder ute! Springer runt i min blåa klänning och mina nya ballerina skor som jag köpte i Stockholm.
Britta åkte hem för lite mer än en timme sen och jag tog en promenad ner kyrkan och hälsade på morfar. Har inte varit där på flera år.. 

Vid två inatt bestämde Jag och Britta oss att vi skulle ta en kvällspromenad, väldigt skönt fast man frös lite. Så vi kom inte i sängen först vid fyra. haha.
Försöker få tag på Jennifer nu med men hon sover verkar det som, tror att det blev en sen natt för henne med, haha.

Nejnej nu ska jag ut och prata med mormor som står och ränsar i blomrabbaten!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:26:27
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0