mamma & pappa <3

Idag är det min mammas dag så ett GRATTIS till henne :) 
Runt kl 18.00 kommer mormor och alla hem till oss på kalas och sen på kvällen ska jag och Sara ut på nå tokigheter ;) Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men dricka blir det iaf! Fast egentligen är det nog inte så bra att jag dricker eftersom att min hals plågas av hostan.. Lillebror ligger hemma i hosta han med och mamma börjar få det, vi är värsta sjuka familjen nu. Sen är jag så grymt sugen på att åka till Falun, det är helt skumt har aldrig haft den längtan förr men nu så har jag den ganska ofta :) Tror att jag är lite pappa sjuk. :) 

Ska försöka dra till med lite plugg nu så att jag kan åka hem på lunchen och vila mig. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0