Min grannes katt har gjort tre bebisar i min trädgård'

Fotograf: Adde
image59

Stockholmsresan blev hur bra som hällst! Dock fick jag väldigt ont i fötterna men det är väl sånt man få ta. Så om ungefär fem veckor sitter hela media i publiken på teveprogrammet Glasklart. Han som har programmet myror i brallan var programledare Ola Lindholm. Vi var också så tidningen Glamorsveriges radio, papyrus och på ett museum. Bussresan hem var väl kanske inte så himla kul eftersom att mina kära vänner skulle sova, så jag gick bak till killarna ist och körde nån lek. Inatt har jag sovit så bra men jag hade en väldigt konstig dröm, pappa skulle flytta till Gävle så skulle vi få en musikstudio inne i huset eller nåt sånt. Men drömmer var inte konsigare än vad Moddans drömmar är ;)

Kalle- Men egentligen så finns det ju inga fula personer
Lina- Jo jag såg en inne på HM
HAHAHAHAHA!

Lediga från skolan idag så jag klev upp vid tio för att jag skulle följe med Sara ner på byn men så blev det inställt så då fick jag åka postbil med mormor, mysigt. Ikväll ska jag till Bollnäs med Pappa, Fredrik, Linus och Sofie för att kolla på den där kända trollkaren, jag vet vad han heter men jag får liksom inte fram det..

Imorgon är det skola igen men jag känner mig inte ett dugg taggad för det eftersom att jag börjar bli sjuk, hostar och snorar :S Men jag måste ju dit annars kommer jag ju efter och det har jag inte tid med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0