Vi vet hur det känns..

Gårdagen började med att jag sov över, vilket jag inte brukar göra så jag fick springa till bussen. As jobbigt.. Sen på bussen så funkade såklart inte min mp3 (!), Jag hade glömt att säga till min lärare att jag bara skulle på en lektion för att jag sedan skulle till tandläkaren. Sen så åkte en kompis in på sjukhuset :,( . Hos tandläkaren valde jag så att det ser helt cp ut. När jag kom hem så hade jag glömt bort mitt lösenord till datan. En jävla skit dag som sakt.

Idag var jag rätt så pigg när jag vaknade men sen så började jag må illa så jag stannade hemma från skolan. Mormor väckte mig för en stund sen så jag antar att jag måste kolla på lite plugg som jag har kvar :S

Kämpa nu Fredrik, vi tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0