are men just women with balls?

Som sagt vi slutade tolv idag, hamnade på max med några av brudarna :) Tog två bussen hem och sen har det blivit film tittade för mig, as skönt och även fast jag har legat i sängen halva dagen så är jag ändå lite trött nu och det är skönt då kanske jag kan somna tolv ikväll. Fick en timmes sovmorgon imorgon med så åtta bussen blir det för tredje gången den här veckan, inte lik våran klass att få åka så sent haha. Ja det är treorna som bestämer vad som ska hända imorgon hoppas lite på att få träffa ettorna annars kommer dom snart säga att vi mobbar dom för att vi glor ut dom, haha vilka roliga samtalsämnen vi kan få för oss vi mediabrudar ;)

Gamal mys låt

I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'm beggin' you to beg me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0