Måndag

Nu börjar jag komma igång med min träning, var ut och sprang idag efter att jag vaknade. Gick as bra sen när jag kom hem så gjodre jag situps. Så nu ska jag och mamma snart åka och städa, har inte gjort det på flera veckor. Sen när jag kommer hem kommer nog Sara hit och hämtar väskan också ska jag nog gå en promenad. :)
Nu är det inte långt kvar tills jag och Ewo ska på våran andra konsert tillsammans. Men den här gången är det i Gävle med en mycket anorlunda musik (Jag lyssnar INTE på den här musiken), jag går för Ewes skull :) Jo jag kanske ska säga vad vi ska på med, Lars Winnerbäck. Helt klart en annan musik än vad vi var på förra gången då var det Children Of Bodom, In Flames, Lamb Of God och två till band, men jag tror att vi kommer få det as roligt nu med :D

Och nu är det bara två veckor kvar innan skolan börjar, LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0