Onsdag

Nu är jag hemma i Arbrå igen fick nyss reda på att jag ska få jobba imorgon och på fredag på mammas jobb, ska åka hemmifrån kvart i sex (ohja jag tycker synd om mig själv nu). När jag ska upp i skolan kliver jag upp tio över sex och det tycker jag är tidigt så jag kommer vara helt slut imorgon. Men jag kommer få lite pengar iallafall, huvudsaken :)

Idag var Edwin hur mysig som hellst, tror faktiskt att jag aldrig har sett han på det där humöret så söt! Han hade ju inskolning på dagis idag och det hade gått jätte bra, själv så låg jag hemma i sängen och sov..
Lånade hem 4 filmer från pappa med som jag ska börja kolla på nu, måste också kolla klart på sex and the city så att faster kan få tillbaka dom snart.
Nu är det nog mat och sen börjar min filmkväll,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0