ont i kroppenn.

Tror ni att min mamma tänker vara snäll och ge mig masage snart så att jag kan jobba imorgon?

Sen jag kom hem idag har jag barat kollat på teve och film, as skönt. Imorgon slutar jag vid ett så då ska jag hem och ta en tupplur så får vi se vad som händer på kvällen. Känns också som att jag kommer somna tidigt ikväll, tänk om jag skulle lyckas somna innan tolv?! Det har jag inte gjort sen ja jag vet inte, inte det här året iaf. Nej det här året har jag somnat sent varje dag, men så blir det när man har speciella personer man pratar med :) Glömer inte när bästaste bäst tvingade mig att vara vaken till fyra och jag skulle upp sex på morgonen, så hände det flera gånger haha. Inte konstigt att jag somnade på lektionerna tillslut. hihi

4 dagar innan skolan börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0