Tisdag - Segdag

Festen igår började ganska segt vi kände inte så många när vi kom dit men sen när alla våra vänner kom dit så blev det as bra, hade super kul men det suger att ingen palla köra ölspelet förutom mig och lillen haha. Vi var ganska många där, vet inte om alla var där som skulle dit. Det blev inge slagsmål (inte vad jag vet iaf) och det var skönt :) Dock så hände det andra tråkigheter.. och jag gick runt vallsta (inte hela men en bit) i regnet och utan skor, Lillen hade tagit mina. Strumpbyxorna gick sönder, sen när jag skulle kissa ute (toan var upptagen) så höll jag på att sätta mig på en igelkott, haha! Sen var jag inte på hömör längre, var säkert otrevlig med förlåt för det. Så jag gick hem till Sara och vi somnade ganska tidigt :p

Imorse ringde Kickan (Saras mamma) och väckte oss, jobbigt läge! Så Sara sprang upp till sin frissör och jag låg kvar i sängen. Hade en sån sjuk dröm med, nästan läskig fast slutet var så töntigt ha. Vid tolv så hämtade mamma mig och nu orkar jag inte göra någonting, ska nog bara lata mig och kolla på film idag skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0