titta inte i ögona på han då tror han att han känner er

Tänkte om jag skulle lägga mig i sängen och sova snart? Har troligtvis planer imorgon så det kan vara bra om jag kommer upp i någolunda tid iallafall, plus att jag måste vara pigg annars kan det bli jobbigt.
Jag spenderade iallafall en liten tid av kvällen hemma hos min bästa och nu skumma vän Sara. Vi satt och spelade kort och seriöst hon håller på att bli sjuk hon pratar som mig vafan! Haha men roligt är det att lyssa på, tänk att jag också brukar sitta och säga sådär små låtsas sur för nästan ingenting, det är kärlek det hihi. Vi tog också en liten promenad runt Vallsta, alltså en väldigt kort väg.

Nu ska jag göra situps och sen kanske kolla på ett Sex and the city avsnitt sen blir det en lång dejt med kudden ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-19 @ 09:23:31
Postat av: Marre

sorry för den förra kommentaren. vet inte vad som hände:P



Tack gumman, ja det löser sig nog:)

2008-08-19 @ 09:24:24
URL: http://maaareee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0