Fridas tråkiga kväll,

Jag har fett tråkigt, internet började fungera för en liten stund sen igen men inte hjälpte det var ju ändå inget skoj som hände. Tyvärr så kan jag inte lägga mig än för att jag är inte ett dugg trött och jag har ju min vana att lägga mig vid två ungefär.. Men till veckan blir det ändring på det.
Lillebror har också inskolning på dagis imorgon och medanst han är där och har roligt får jag ligga och sova hur kul låter det? Haha om några månader kommer jag ångra att jag skrev sådär om att sova, sova är nästan det bästa jag vet och jag kommer att sakna det grymt mycket när skolan börjar ;)  Ja justja pappa köpte en almanacka till mig idag, bästa köpet på länge! Inte lika stor som den som jag hade förra året men den här kommer duga bra som fan iallafall ;D

Och imorgon hoppas jag att mamma pappa och pär får papper om att jag får övningsköra, börjar bli långtråkigt att köra på fotbollsplan fast jag bara har gjort det tre gånger men jag vill köra på vägen! Jag vill köra mamma ner på ica istället för att jag ska få åka med henne när hon ska ner, haha.

Nej nu tänker jag göra någonting istället för att sitta här och tycka synd om mig själv för att jag har långtråkigt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0