City dag 3

Nu är vi hemma i lägenheten igen efter ganska många timmar på stan, sög ganska mycket där om man säger så :p Men det är roligare än att sitta hemma :) Men det är kallt och jag fryser lite smått.. Ska väl sova snart tror jag. Ska försöka åka tolv tåget hem imorgon, skönt att komma hem och bara slänga sig i sängen eller näe jag ska ju träna för nu har jag ätit mycket fet mat haha!
Snart börjar skolan och jag längtar fett mycket(!).

Efter mitt kära ful öga Jenny ;)
Min käraste skrik kompis Britt ;)
Bästaste puckadeste Modd! ;)
Sur Fittan Mellis ;)
Tjejen som slår kärringar på fyllen, Sofie ;)
Vårat egna Emo, (får man säga så?) Bella ;)
Världens bästaste DW!
Brorsan Adde Addis AddeP :) -Ohja vi är kompisar igen! :)
Coola Per :)
Tacklar Martin :)
Taskiga Joel :)
Juice(?) Johan :)
Seriösa Björn :)
Världens bästa klass, MP07!


Kommentarer
Postat av: Hon som slår kärringar på fyllen

Men hörrö, det var bara en engångsföreteelse ;) haha.

2008-08-11 @ 15:14:08
Postat av: B

skrikbritt? :O det var nått nytt hörredu! jag saknar också klasssen, helt galet mycket!!!!!! (för första gången i mitt liv längtar jag efter skolan, hm har vi världens bästa klass eller har vi?)

2008-08-12 @ 20:07:19
URL: http://brittawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0