-

har inte alls någon lust för att skriva ett inlägg men jag gör det iallafall :)
Ja julafton har varit och den vart bra fast att jag inte fick någon julkänsla.. Men jag fick jätte många bra julklappar så jag är hur nöjd som hälst! Sen blev det ju dagen efter julafton och den kvällen spenderade jag med Fille, var ute och busade en sväng med Sara med och hon gjorde ju såklart en vurpa! hahahah. Sov över hos Fille så att vi alla kunde åka till Bollnäs samtidigt på annandagen. Och den dagen var ju igår och då var det ju BANDY!!! 4-4 blev det men om vi hade haft en bättre dommare så hade Bollnäs helt klart vunnit! Efter bandyn så åkte jag och Fille hem till Vallsta medanst Sara Fanny och Alex stannade kvar i Bollnäs. Vi hämtade lite dricka oså och sen åkte vi tillbaka till Bollnäs och hamnade hos Jimmy på en skit tråkig fest tyävrr..
Ikväll ska jag nog bara ligga hemma och kolla på film, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0