23 december

Hehe inlägget igår hamnade lite på fel dag om man säger så, men det gör ingenting.

Nu är det iallafall bara en dag kvar till julafton och jag hade tänkt att jag ska julstäda mitt rum och ta en promenad till morfar kanske, sen så vill jag hitta på nåt roligt, kanske ska åka till Lillen en sväng eller nåt. Sen måste jag också ladda upp med lite filmer och sånt tills inatt, kommer ju vara vaken sjukt länge haha. Kommer inte att bli lätt för mamma att lägga nåt i våra julstrumpor iallafall hihi :p

Jag och mamma var till Bollnäs igår en sväng och vi köpte en såndär stoooor tomte, han är lika lång som mig, nästan iallafall. Mormor kommer svimma när hon kommer hit på lunchen, för det gör nästan jag när jag ska gå ner, hah.
Dags för städning nu,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0