Början av helgen.

Igår vart det Bollnäs med Sara åkte hem till Jimmy och var där mednast det var några som festade :) Så efter ett tag så gick vi till max och när vi kom ut därifrån så kom nattvandrarna med ett tv team, så jag tjockis och Lina började prata om att det fanns valrossar här och hur bra klimat det var osv hahah. Sen så filmade dom oss när vi gick in mot stan och självklart så var ju det en person som ramlade/halkade tjogoelva gånger haha. Gick utanför tranan och stod där och kollade på allt folk som skulle in och några som blev tagna, polisen kanske var lite väl hård igår? Sen gick jag och Sara tillbaka till Jimmy, efter en stund så åkte Lillen hem för hon mådde inte bra och jag gick till Max där Fille och Bea satt, sen tog vi nattis hem :)
- Torleif och Sven-Göran, dom kalla valparna. HAHAHAAHAHAH

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra men ikväll ska jag kolla på lucian sen kanske det blir ferre? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0