efterlängtat jullov!

Idag fick vi äntligen vårat efterlängtade jullov, åkte faktiskt till skolan till klockan nio fast att vi började klockan ett för att göra klart ett arbete, det kallar jag jävligt bra haha. Dock så hann jag inte riktigt göra klart uppgiften bara för att jag inte hittade rätt typsnitt men det får gå ändå :) Efter att vi jobbat i några timmar så gick vi och kollade på es08 när dom gjorde sitt julspex, tyckte faktsikt att den var skit bra och jävligt roligt :p Träffade också ett barn som jag hade på Arbråskolan, sötfia!
 Sen så åkte jag hem med trebussen, åt lite mat och sen åkte jag till Vallsta och var med Sara & Fille, försökte fixa lite till nyår då vi ska ha våran fest ;) Men nu är jag hemma och ska kolla på lite fjortisfilmer, hah kände verkligen för att känna mig lite fjantig ikväll.
 Fick ju också läsa en förjävla dum grej i tidningen idag, blir så jävla förbannad! Inte fan kan dom skicka ner oss till T-berg! Aldrig att jag tänker gå i skolan där mer än vad jag redan gör. Imorgon kommer det ut i ljusnan igen men då är det vi på media som pratar, KD kommer också med på bild med lärarna haha och Jenny och Disse pratar, hoppas att vi får som vi vill nu ingen som vill ner till den där skitskolan! Och beslutet skulle inte komma först i Mars, piss långt dit..
 
Justja var också med på teven i förrgår, från när vi skulle på tranan i fredags haha.

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=36029&a=1348943


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0