En fin rubrik

Ett stort Grattis till Modd som fyller 17 idag!*
Nu har jag äntligen fått hem min kära data! Eller igår fick jag hem den men idag så fixade vi internet osv. Den är mycket bättre nu än vad den har varit det senaste halvåret.. Så nu är det lite dåligt med låtar så det är bara att skicka ;)
  Ja i lördags så åkte jag och Fille ner på byn för vi skulle kolla på lucian, vi kom 1 ½ timme förtidigt haha. Höll på att frysa ihjäl så vi stod med Thomas inne på ica till han skulle hem och då kom Bea :) Kollade på lucian och sen åkte jag och Fille hem till mig, packade lite och sen åkte vi till Vallsta mötte Sara och sen bastade vi i nån timme, drack lite lätt och sen fixade vi skjus till Bollnäs till Jimmy :) Satt och drack lite där och sen drog vi på max och sen blev det nattbussen hem. 
Så i helgen blev det mycket hos Jimmy hahah :)
  Och vi har en as bra skolvecka, idag så hade vi vanliga lektioner, imorgon är det innebandy men jag Jen och B åker till Modd och firar henne istället ;) Sen på onsdag har vi en vanlig skoldag och på torsdag börjar vi kl två och då ska vi bara kolla på esteternasjulspex ;) Sen är det jullov!

Nu tänker jag lägga mig i min sköna säng.
Gog natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0