Förbannat halvglad flicka :)

Igår kväll bestämmde jag och Lillen oss för att vi skulle åka in till Gävle idag och så blev det. Träffade Fille och Pamela på tåget med och gjorde dom lite sällskap :) Hittade äntligen ett par uggs(!) Jag tror att jag är kär! haha. Jag och Sara fortsatte kolla runt i affärerna men hittade självklart ingenting. Det har blivit så förbannat jävla dåligt där, bara massa tantkläder.. Så jag har bestämt att ta en tripp till Storebror nåt tag :) Men det blev iallafall tre tröjor. Efter två timmar så var vi klar och less så jag och Lillen åkte till Bollnäs, kikade lite där och sen gick vi till hennes jobb så hon hittade ju några snygga fynd! Tog oss också en promenad till Dollar för att inhandla lite såg en liten såndär mini gris som är tam, snacka om att jag vill ha en sån! haha.

Åkte sedan till Vallsta med Sara och Fille, käkade lite på pizzan och planerade lite inför nyår och tyvärr så måste vi ändra våra planer pyttelite men jag hoppas att det ska gå bra, börjar bli ganska pepp igen men tiden räcker inte till.. Och jag är så förbannat jävla rädd att nåt ska hända och gå sönder, men det är kört för den/dom som förstör, den åker ut med örona först har Sara sagt hih (hon är ganska duktig på sånt hah). Men man kan ju ändå inte låta bli att oroa sig med tanke på hur det har blivit på alla andra fester..
Nog prat om det.

Imorgon ska jag också åka och byta mina täckbyxor som jag fick av mormor i julklapp, mamma min ska hjälpa mig att hitta ett par som verkligen passar. Sen så har jag lust att busa på kvällen men vi får se hur det blir med det :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0