Från fredag till måndag

Min helg besdtod av att i fredags åkte jag sara och fille till Bollnäs, där sög det så jag och Fille åkte hem till mig igen satt här och kikade på film och åt godis :p På lördagen blev jag väckt av Sara (inte ovanligt :p) Så åkte jag till Vallsta och åkte skoter med hon och Jimmy hela dagen och på kvällen var jag med Sara och Fille, likte lite i snön på lekis innan vi tog en långpromenad upp till Karro och hennes kompit Linnea :) Skrämde dom två också innan vi drog oss hem till sara igen där vi satt och pratade hur länge som hellst :p Sov hos Lillen och på söndagen drog jag sara fille och karro till piren och åkte lite skoter, grillade korv och gjorde jättefina snögubbar, HAHAHAHAH. Sen innan vi skulle på bio så gick vi hem och bastade hos Fille :)

Och idag är första dagen i skolan avklarad.. Hade idrott första timmen och det gick jätte bra tills hostan kom fram igen.. och efter det så mådde jag bara illa och det gör jag fortfarande.. Har inte tid att vara sjuk nu.
Nu ska jag vila igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0